مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-02سياسي

فارس من| اولتیماتوم ستاد کل به مشمولان فراری؛ جلب و دستگیری با شدت در حال اجراست


رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: امسال جلب و دستگیری مشمولان غایب با شدت بیشتری در حال اجراست و مشمولان فراری بعد از تعیین تکلیف در دادگاه به خدمت اعزام می شوند.

- امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص جلب و دستگیری مشمولان غایب اعلام کرد: امسال بحث جلب و دستگیری مشمولان غایب شدت یافته و این امربا سخت گیری بیشتری در استانها در حال اجرا است.

  رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: مشمولان غایب پس از جلب و دستگیری به دادگاه اعزام شده تا به وضعیت شان رسیدگی شود و بعد از دادگاه به خدمت فرستاده می شوند.

  امیردریادار دوم رحیمی پور اظهار داشت: طبق ماده 58 قانون, بیش از یک سال غیبت فرار محسوب شده و افراد دستگیرشده باید برای تعیین تکلیف به دادگاه بروند.

  وی با تأکید بر این مطلب که جلب و دستگیری مشمولان غایب با قوت بیشتری در حال اجراست، از مشمولان غایب درخواست کرد که هر چه سریع تر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند و منتظر طرح خرید خدمت در آینده نباشند، چرا که ستاد کل برنامه ای برای جریمه مشمولان غایب در دستورکار ندارد و این طرح کاملاً منتفی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اولتیماتوم ستاد کل به مشمولان فراری؛ جلب و دستگیری با شدت در حال اجراست

فارس من| اولتیماتوم ستاد کل به مشمولان فراری؛ جلب و دستگیری با شدت در حال اجراست